Помощ: Доставки

Кога ще получа поръчката си ?

Когато изпратите поръчката си, очаквайте в работно време да ви се обадим по телефона, за да уточним детайлите по заявката както и ориентировъчен срок за получаване (ако е вечер късно или през уикенда, ще се свържем с вас на следващия работен ден).

След като приемем поръчката ви, ще я изработим и пуснем по куриер. Вие ще я получите до 7 работни дни от изпращането и.

Детайли за доставката

Куриерските услуги се извършват от Рапидо . Доставките се осъществяват между 09:30 и 18:00 часа в официалните работни дни. Стойността на доставката се начислява при изпращане на поръчката, не се налага да плащате допълнително.

При невъзможност за връчване на пратката (в случай, че няма никой на адреса и др.) се оставя известие с инструкции как да си я получите.

Доставяте ли до моя град ?

Правим доставки до всяка точка на България. Ако селището ви не фигурира в списъка, посочете го в полето за точен адрес.

Задължения на клиента

Отказът от приемане на доставения от куриерската служба продукт, изработен от нас по проект на клиента, се счита за неизпълнение на договора за поръчка сключен в момента на потвърждаване на заявката по телефона, като в този случай имаме право на обезщетение в двоен размер от цената.

Какво да правя при забавяне на доставката ?

Ако не получите поръчката си до посочения срок, моля свържете се с нас. Ние ще проверим какъв е статусът на поръчката и ще ви уведомим. Ако забавянето се дължи на куриерската фирма, ще ви дадем номера на пратката, за да се допитате до тях.

Можете по всяко време да следите статуса на поръчките си от страницата Моите поръчки.

Какво да правя ако получа дефектна тениска ?

Хора сме, грешки се допускат. Ако получите дефектна тениска, свържете се с нас незабавно. След проучване на дефекта ще ви изработим нова тениска и ще ви я изпратим безплатно.

Имате други въпроси ? Свържете се с нас